مـنــــتدى الــــرمـــال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا و سهلا بكم معنا في المنتدى

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

اضحك مع هذه النكت هههههههههه

2 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1اضحك مع هذه النكت هههههههههه Empty اضحك مع هذه النكت هههههههههه الأحد مايو 25 2008, 17:50

SARRA SOUMIA

Very Happy Very Happy واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش...

مرة واحد اقرع طلعتله شعرايه عمل حفلة
طلب مدرس من تلميذغني جدا ان يكتب موضوع تعبير عن عيلة فقيرة فقال التلميذ : كان في عيلة فقيرة الأب فقير و الأم فقيرة و الأولاد فقراء و الشغال فقير و السواق فقير و البستاني فقير كلهم فقراء!!!!د
واحد راكب عربية صغيرة جدا ماشى بيها فى شارع صغير و و احد تانى راكب عربية كبيرة جدا وكل واحد عاوز
يعدى من الشارع حدثت خناقة كبيرة
.المهم صاحب العربية الصغيرة بكل فخر قال لصاحب العربية الكبيرة:انت عارف العربية دى فيها ايه رد و قالوه لا قلوه العربية دى فيها عفريت قالو ورينى كده دعك العربية طلع منها عفريت كبير وقال:شبيك لبيك تطلب ايه قالو 2شاى و جاب الشاى المهم صاحب العربية الكبيرة أشترى العربية الصغيرة مقابل الكبيرة ودعك العربية بعد ما أشتراها و طلع العفريت قال صاحب العربية انا عاوز دهب وفلوس و عربيات زد العفريت:انا بعمل شاى بس
مرة واحد شاف ساعة واقفة جابلها كرسي
الاستاذ:اعرب كلمة صرصار. التلميذ:فاعل مرفوع بحائط ،نازل مرشوش بمبيد
مرة كانت زوجة جحا مريضة و قال لها جحا نزور الدكتور فلان , بس زوجته كانت تخاف من الطبيب فقالت له الحمد لله ما بحتاج لدكتور . ثم راح جحا للطبيب وقال لو الحمد لله جئت بس كي اقول لك انها بخير
في ذبانة في السما لونها ازرق ليش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لابسة بنطلون جينز
كان في واحدة حامل أبنهاالصغير بيقول لها ماما شو هذا اللي في بطنك قال هذا أخوك راح الولد المدرسة قال study للمدرس ماما أكلت أخويا الصغير ...هاهاهاهاهاها

</TD></TR><tr><td class=List_Item>

2اضحك مع هذه النكت هههههههههه Empty رد: اضحك مع هذه النكت هههههههههه السبت نوفمبر 15 2008, 21:09

آهـآتـ~مـلـونـهـ

آهـآتـ~مـلـونـهـ
الرتبة الاولى
الرتبة الاولى

شكرااااااااااااااااااااااااا لك

https://rhumel.hooxs.com

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

مواضيع مماثلة

-